mandag 4. november 2013

You & Me - Layout

På tide å blogge litt igjen! Mitt første prosjekt for 3rd Eye er postet og jeg gjester Lillblommans Skisser denne måneden.


For en lang stund tilbake ble jeg spurt om å være gjestedesigner på bloggen til Ulrika Blomfelt - Lillblommans skisser. Ulrika tegner alle skissene selv, og jeg likte umiddelbart den skissen hun tegnet til denne måneden.


Slik ble min layout:

Jeg har brukt papirer fra 7dots og stempler, chipboard og bagdes fra 3rd Eye! Liker veldig godt hvordan denne ble! :) 


Jeg har brukt to forskjellige bakgrunn stempler, og selvfølgelig favoritten min som er den sjakk mønstrede. Digger den altså. Ellers både brukt blonder, litt Art Anthology Gesso og litt espresso bean glimmer glam. Takk for at du stoppet innom meg! :)

My first 3rd Eye project and I'm guesting Lillblomman's sketch blog. Check it out and join in! :) Papers used are from 7dots. Chippies, stamping and bagdes are from 3rd Eye. Thanks for stopping by my blog today! :)


1 kommentar:

Julia sa...

Så nydelig denne ble Yasmin!! Herlig detaljer som vanlig og flott bilde. Ha en fin dag!