torsdag 12. september 2013

Art Anthology and Skissedilla = awesomeness!

Jada.. vet det er litt stille i bloggen fortiden. Vi holder på  å pusse opp mitt scrapperom, og alt er bare totalt kaos i det siste. Men jeg får så vidt til å lage et prosjekt her og der fra tid til annen.. Denne gangen har jeg kombinert den siste skissedilla skissen med Art Anthology. Er jo helt perfekt! :)


Jeg har lekt meg med fantastisk papir, blonder og stempler fra Kort og Godt på denne siden. Blomstene er også (de fleste i allefall) også fra Kort & Godt! Her er denne ukens skisse laget av herlige Linda Brun:

Og her er mitt resultat: 

Jeg har bruk maaaassse colorations fra Art Anthology. Fargene jeg har brukt er heart, timeless, juicy, fern leaf og warm. Jeg har også brukt litt raider til å splatte rundt om på siden. 


Jeg har også brukt litt frost sorbet sammen med en stencil for å lage "perlerandene". Blomstene fikk seg en runde med heart colorations. Siden de var sorte/grå i utgangspunktet ble de herlig mørk røde :)


Takk for at du tittet innom meg i dag! Ha en kreativ dag videre.. Her blir det barnebursdag! Jippi! :)

Layout made for skissedilla with amazing art anthology paints! I've also enjoyed using alot of products from a Norwegian company called Kort & Godt. Papers, flowers and lace are from there. Thanks for stopping by and have a creative day. Today we are having a bunch of kids over to celebrate my oldest sons ninth birthday! :)


2 kommentarer:

Synnøve sa...

Skikkelig lekkert! Du er virkelig god på dette, gitt! Klem:-)

Tonje sa...

Fantastisk LO med herlige farger, og et stilig bilde :) Ha en fin helg videre!