søndag 30. juni 2013

Me - Art Anthology & Skissedilla #217 Layout

Hei alle sammen! Skissedilla søndag og Art Anthology layout her i bloggen i dag.

Jeg har lekt meg litt diverse produkter jeg var så heldig å få tilsendt fra Bikuben. Die-cuts fra Pink Paislee, pynt fra Girls Papire og mistable ramme fra Pink Paislee. Her er skissen denne ukens skisse: 
Og slik ble mitt resultat: 
Jeg lagde bakgrunnen min på et gammelt poppydesign ark. Brukte stensiler og Art Anthology Sorbet til å lage de hvite firkantene. Mistet på toppen med Glorious og Heart Colorations. Så hadde jeg en stensil med Persimmon velvet på, og stemplet på toppen. 

Noen close-up blider av velveten, sorbet og colorations, samt stemplingen. 


Bli med å lek med skissen denne uken du også! :) Ha en forstatt god sommer og takk for at du stakk innom! 

Hi! Today's post is a layout for Art Anthology and Skissedilla's sketch #217. Come and play along with us :) Hope you have a great summer! 

5 kommentarer:

Birgitanita sa...

Denne Loen var utrolig sprek med glade farger. Minner meg om sommer og godt humør :) Flott. Ønsker deg en flott helg..eller det som er igjen av den ;)

Tone-Lill sa...

En skikkelig lekker og sommer glad LO. Masse herlige farger. Liker stensilene :)

mosia sa...

great! colorful and so optimistic!
I love it

Eva sa...

Hei takk for sist ...denne har jeg fått tatt på og studert i virkeligheten ,en herlig Lo med en fin fargecombo og stensilene er prikken her ...God Sommer og "kos" deg :)

sannalippert sa...

oh this is such a cool layout! love the colors, the background and the clustering/layering!!