onsdag 15. mai 2013

Splish Splash 3rd Eye!

Min første offisielle post hos 3rd Eye i dag! Jeg tok et lite dykk i bilde bunken og kom over disse da Collin og pappa testet badetemperaturen i september 2011.. Gikk i allefall ann å bade da! hehehe :)

My first official post on the 3rd Eye blog today! I wanted to make a layout with a summer feeling and I found these pictures of my boy Collin splashing in the pool with his father..
Jeg bruker ikke lage layouter med så sterke farger, men jeg må si at dette var artig å utfordre seg litt. Jeg har brukt stempler fra 3rd Eye for å lage bakgrunnen slik jeg ville.

I don't really like making layouts with such bright colors, but I think it's good to challenge oneself from time to time. I've used 3rd Eye stamps to costumize the background they way I wanted it.


Jeg har brukt stemplene Large Anchor, Large Script and scallop.. De passet perfekt til siden min! Arket er et resist ark fra Heidi Swapp.. Laget for å tåle mye medium uten å krølle. Det liker jeg altså! :) Ellers har jeg funnet noen litt eldre blomster fra Prima og mistet de på arket.. Har også brukt rester av en gammel overlay fra Hambly. Må i grunn si jeg ble ganske fornøyd med resultatet! Må ikke glemme at fargene jeg har brukt er selvfølgelig Art Anthology colorations mister og fargene er "Waimea Bay" og "Glorious".. De blander seg så fint sammen og gir deg den sikkelig kule grønne fargen :)

I've used the stamps Large Anchor, Large Script and Scallop. They fitted perfectly on my page. The papers are reist papers and can carry alot of medium with out curling. I love papers like that. :) I have to say I'm quite happy with this layout :)


Et nærbilde av stemplingen.. Jeg stempler uten akrylkloss for å få et litt mer shabby utseende på de. Takk for at du stakk innom meg i dag! :) Husk å poppe innom 3rd Eye bloggen for mer inspirasjon med 3rd Eye stempler!

A close up of the stamping. I tend to stamp with out an acrylic block to get a bit more shabby look. Thanks for joing me here today! And please remember to pop by the 3rd Eye Blog for more inspiration with 3rd Eye stamps! :)

3 kommentarer:

Cecilia sa...

Herlige farger, herlig uttrykk på lille F. og dødskul stempling! .. og jeg bare MÅ ha det ankerstempelet! MÅ HA! NÅ!
Klem <3

Marianne/skorpionen sa...

Juhuuu...så stilig og så knall med knallfarger!

Tone K. sa...

WOW...Yasmin !! Den var rålekker :)
Så herlig med grønn bakgrunn til de blå bildene...og alle de stilige detaljene...digger stemplingen din bak....skikkelig fin ! :)

Ha en fin dag :)