tirsdag 9. april 2013

I try to love myself everyday..

Tenkte jeg skulle vise frem en layout jeg laget som design team medlem både for Poppy og for Art Anhology denne gangen. Et bittelite kinderegg.. For utgangspunktet mitt er papiralong utfordringen jeg er med på inne hos Casakreativ!

Utfordringen inne hos Casa Kreativ var å lage noe med oransje. Man kunne selv velge hvor mye oransje man ville ha på.. I tillegg skulle det være tags og bling på layouten.. Den biffen fikset jeg! :) 

Jeg har brukt papirer fra Poppy på siden min.. spesifikt ark i serien "Summer Breeze" har også brukt sommerfugl stickers fra samme serie. ellers mistet jeg med diverse colorations. Mistet blir litt feil, jeg dryppet med fargene "Timeless, Raider og Juicy" Brukte også en litt dimentional crystals på siden min. :) 


En liten close-up av det kule sommerfugl stemplet til Poppy.. skriften er også fra Poppy.. jeg liker å stemple uten kloss da får man et litt mer shabby uttrykk på stemplet. Blomstene er fra Prima og Papirdesign.. 

Klistret også på noen klistremerker i samme serie fra Poppy :) 
Takk for at du stoppet innom meg i dag! :)

Today I have kind of a kinderegg going on with this layout.. It's 3 things into 1 project. This is my DT work for both Poppydesign and Art Anthology. I also are joining in a challenge at the norweigan forum Casakreativ "papiralongen" which gives us a new challenge each month.. Thanks for stopping by today :)

4 kommentarer:

Jonna sa...

Fantastisk lekker LO! Digger bruken av oransje, og alle de kule detaljene ellers.

Tone-Lill sa...

Utrolig mye morsomt som skjer på LOen din i pynt og bling.
Kjempe kul bakgrunn du har her. :)

Unknown sa...

This is SO stunning, Yasmin!! Really an awesome page, I just love it. Your blog design rocks, by the way!

Drycha sa...

that LO has so many stunning details! love these dark red roses :)