tirsdag 5. mars 2013

Poppy Bursdagskort!

I mars er det bursdag her i huset! Minstemann fyller hele 3år og i den anledining inviterer vi alle 3åringene på barnebursdag her i huset.. og da trenger man invitasjoner! :)

Jeg har kost meg med Poppy nyheter og arkene med bilene er fra den nyeste serien "Kidz". De passet umerket til en liten gutts barnebursdag! :)


Jeg har laget forskjellige kort til guttene og jentene jeg inviterte.. Stjernen har jeg die-cutet ut med en spellbinder dies og brukt ark fra en eldre sommerserie fra i fjor. Synes den limegrønne fargen passet så godt sammen med det nye Kidz - my first car!. :) Muffinsen er klipt ut fra en eldre serie.. :)


Disse kortene er enkle å lage men også super dekorative! :) Takk for at du stoppet innom meg i dag!

It's my week over at the poppydesign blog and I made these invitations for my sons 3rd birthday. I all the papers are from Poppydesign! :) Thanks for stopping by..



4 kommentarer:

Nora sa...

Hei!
Så stilige kort :) Kjekke invitasjonskort med friske farger. Gøy å få et slikt.

Unknown sa...

Enkle og fargerike. Liker det veldig godt!!

Tone K. sa...

Åhh...så lekne og herlige disse var ! :)
Me like, me like :)

Håper alt står bra til med deg Yasmin :)
klem

Torill sa...

Lekre invitasjonskort med spreke farger og innbydene muffins/cupcakes. :)

Torill