lørdag 19. januar 2013

Skirenn - Poppy Design!

Jeg er i vintermodus og har laget enda en vinter layout. Denne gangen har jeg laget med vakre papirer fra Poppydesign! :)


Denne siden har jeg hatt liggende en stund. Jeg fikk lissom ikke helt til å lage den helt ferdig i første omgang, men etter en skikkelig opprydding på scrapperommet, fikk jeg ny giv til å lage ferdig denne siden.


Alle disse papirene kommer fra vinterens 12x12" paper pad fra Poppydesign. Arkene er i dust brunt og blått  og egentlig veldig nostalgiske. Derfor når jeg så disse papirene så tenkte jeg med engang på dette bilde jeg tok av Felix og hans søskenbarn da de skulle gå skirenn i nabolaget. Synes det var så tøft med de gammeldagse nummer skiltene printet på stoff.

Jeg har brukt litt media på denne, har brukt litt mist og faktisk kastet en te-pose på siden hehe..Har pyntet med maya road snøkrystaller og twine, bokstaver fra Prima og brukt litt maskeringstape.


Må beklage at bildene ikke ble helt optimale denne gangen, ble litt farge forskjeller.. men det er jammen meg ikke lett å ta bilder her i trønder mørket.. Takk for at du tok turen innom meg! Blir alltid veldig takknemlig og glad for alle kommentarer! :) 

A Poppydesign Layout today! Another winterpage from me.. I've had this page laying on my desk for a little while now and I didn't quite finish it.. but after cleaning up my scrapbook room I was on top of things again and finished it. Love these papers, subtle colors and perfect for this photo of my son and he's two cousins. I've used some Maya Road snowflakes and twine. :) Thanks for stopping by. I'm always very grateful for every comment written on my blog. 

3 kommentarer:

Tonje sa...

Åh, denne LO'en likte jeg utrolig godt!! Nostalgisk og med herlige detaljer, likte veldig godt trådene under tittelen :)

Zanka sa...

It's a great page! A bit retro but in a modern way.Lovely!

Anita sa...

så innmari stilig LO... Likte sammensetninga og fargevalg... dødslekkert... :) <3 "æ e nu imponert ja" :)