søndag 20. januar 2013

Pisa by night

Jeg var over på bloggen til Polsk-Svenske Zanka og kom over den russiske (tror jeg)  bloggen "keeping the best" som hadde en fantastisk kul skisse som jeg bare måtte prøve.


Her er skissen jeg har scrappet etter: 


og slik ble min layout ferdig: 

Papirene jeg har brukt er det fantastiske Finnabair som har laget. Jeg har brukt tre forskjellige ark fra kolleksjonen "Domestic Goddess". Layouten er ellers pyntet med Prima blomster og pynt samt litt blonder fra Inkido. Har også brukt stempler fra Prima. 
Et nær bilde av crackle painten jeg brukte i bakgrunnen.. Smørte den utover med en palett kniv og mistet over etterpå 

Bildet tok jeg på bryllupsreisen vår til Pisa og Firenze. Italia er et fantastisk land. :) Storkoser meg hver gang jeg er der. Synes dette bildet ble ganske magisk og passet godt til skissa. Takk for at du svingte innom meg i dag! :)

Made this layout after a sketch I found through Zanka's blog. The sketch challenge blog is Russian "Keeping the best". I loved this sketch and I think it worked well with this photo. Papers are from Finnabairs "Domestic Godess" collection. :) Thanks for stopping by today! :)

7 kommentarer:

Drycha sa...

this LO is amazing!

Lene sa...

LEKKER!!! Herlig farge på arket som matcher bildet. Sikkelig gjennomført herlig !

klem

Marianne/skorpionen sa...

gosh!!! Fantastisk!!!!

Unknown sa...

Mmm this is delicious!! Love the rich colors and gorgeous textures!!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Men så snyggt! Jag är så glad att jag får "teama" med dig, blir galet( = massor, jättemkt) inspirerad av dig! Så himla fin den var denna!!! Kram!

*marion* sa...

Rålekker alså =)

Elena Olinevich sa...

I really love your take on the sketch, it is an awesome use of flowers and some stamping?drawing. and surely the colors as long as he used of my Favourite collection from 7Dots make this LO stunning, thanks for joining us at Keeping the Best