mandag 21. januar 2013

Lips - Inky Inkido

I dag er min første bloggpost dag over på Inkido bloggen. Jeg vil vise fram en layout jeg har laget med ja.. myye blomster og stæsj på. Jeg er ei skikkelig blomsterpike (må være pga. navnet mitt) og digger å smekke på masse på sidene mine. Denne layouten er ikke noe anderledes. Jeg ville også vise at man faktisk kan lage litt "inky" layouter med litt klæsj og klin på så romantiske papirer som Inkido har. Litt inky og sexy.. ;)

Today is my first blogpost on the Inkido blog. I want to show you a layout I made with ALOT of flowers and embellishments from Inkido. I'm a total flower girl (must be my name..) and I love to over embellish my pages. This layout is no diffrent. I wanted to show that you can make inky layouts with the romantic papers that Inkido has. A bit Inky and sexy.. ;) 


Jeg koste meg masse når jeg lagde denne siden. Dette er min søster og synes  fargene på blomstene  passet perfekt til bilde av henne. Her har jeg brukt mengder med blomster, blonder og papir. Må si jeg synes det ble skikkelig kult med litt mist på arkene. Bakgrunns arket er Tuva Satin Sand, jeg har også brukt deler av arkene: Forever Collection no.4 og no.1.

I really enjoyed myself making this layout. This is my sister and I thought that the colors of the flowers really matched the picture of her. I've used alot of flowers, lace and paper. I have to say that I thought it looked really cool with the mist on the papers. The background paper is Tuva Satin Sand and I've used parts of papers for the forever collection no. 4 and no. 1.


Se på disse vakre paljett blomstene. De er så flott detaljert! Må si jeg er helt forelska i dem og jeg brukte sikkert en hel pakke eller to med Harmoney Flowers på denne siden. Har også brukt hvite og rosa roser.

   

Check out the lovely sequin flowers  and the lovely details in them.. I'm soo in love with them that I probably used a whole package or two with harmoney flowers on this layout. I've also used white and pink roses. 


En av favoritt teknikkene mine nå er å lage slik dråpe effekt på sidene mine. Her ser du litt av den effekten og igjen blomstene jeg har brukt.. Håper du fant litt inspirasjon i layouten min. Takk for at du stakk innom meg i dag! :) 

One of my favoritt tecniques is making drippage on my layouts. Here you can see some of the efffect and the again the awesome flowers I used. I hope you found some inspiration. Thanks for dropping by today! :)

10 kommentarer:

Hanna sa...

Så kul denne var, wow, var innom casacreative å såg LOene dine der, så utrolig mange flotter sider du lager:):)

Merete/Scrappeguri sa...

Åååh.. den var flott! Mye fin stæsj + blomster.

Cecilia sa...

Herlig LO og superfint design på bloggen din! Digger! Varm nyttårsklem fra meg

*marion* sa...

Rålekker , så kult bilde , kul vinkling på loen , rett å slett lekker

Frøken Strøken sa...

Du har en helt fantastisk stil! Skikkelig tøff LO!

Takk for hyggelig kommentar på bloggen min i forbindelse med Scrap365 blog-hoppen!

Elena Olinevich sa...

awesome job, love this photo and laces

Vibeke sa...

Helt utrolig kul!!!:)

Gunn-Elin sa...

Rålekker!! Fantastiske fargesammensetning og så nydelige blomster.

Ønsker meg et kurs jeg.

Ønsker deg en finfin lørdag.

Ulrika aka LillBlomman sa...

Den är så otroligt snygg denna!!! Älskar det dramatiska röda ihop med lite rolig teknik och ljuva blommor! Kram!

Scrappegal sa...

Denne er SÅÅÅ råkul!!! :D Digger den big time! Kuule teknikker og effekter! Tøft uttrykk! Og kanonstilig bilde!