tirsdag 27. november 2012

Varme Juleklemmer - Julekort

Må vise fram enda et kurs kort jeg hadde på kurs i Oktober. Denne gangen lekte jeg meg litt med Tim Holtz teknikker. Må også legge til at jeg er alltid super inspirert av Anne Kristine Holt som lager de vakreste vintage kort. Den dama tryller... :)

Kortet er laget rett på den største manila tag'n. Denne er brettet i to og på siden har jeg brukt en punch til å punche en kant. Arket er fra Pion Design. Alle kanter er svertet med vintage photo. 


For å få reinsdyret til å se ut slik det gjør, så limte jeg tissue paper på en liten papp bit. Etter at den var tørket trykket jeg reinsdyret ut i Sizzix Big Shot maskin. Deretter distresset jeg kantene med vintage photo. Jeg avsluttet med å male reinsdyret med rock Candy crackle paint. Seambinding båndet er farget med fired brick og Aged Mahogany. Ellers dekorert med roser, brads, snøkrystaller og en doily. 


Innsiden er dekorert med pion papir, doily og diverse julestempler fra Kort&Godt. En liten binders fra Tim Holtz. Kortet ble godt motatt på  kurset og det er jeg glad for. Takk for at du tittet innom meg! :)

Made this card for a card class I had in October. This card is filled with Tim Holtz tecniques and I also are always inspired by my good friend Anne Kristine Holt. Thanks for stopping by! :)

3 kommentarer:

Anita sa...

Nyyydelig!!!

Anita sa...

så nydelig! :) får lyst å lage sånn jeg også... :) men, nå får jeg jo alltid lyst å prøve å lage ting jeg synes er flotte... :)

Drycha sa...

STUNNING card!!!! love all details!!! color palette, everything!