torsdag 22. november 2012

Prima Palette November

Først må jeg starte dagens innlegg med en liten "woohoo" til meg selv. Jeg kom med på top tre på skissedilla bloggen med min "Awesome Together" Layout. STOLT! Takk til Skissedilla jentene som plukket ut layouten min. 

Tilbake til saken; jeg har prøvd meg på denne månedens palett inne på Prima bloggen. Må jo være en første gang for at ikke sant! 

og her er paletten jeg har brukt denne måneden: 



og slik ble lo'n min: 


Jeg digger dette bildet. Vi er så heldig å ha en "tunnel" som gutta kaller det sånn halveis på tomta vår.. Er eventyrlig å gå der på bladene er på trærne. Utrolig vakkert. Fikk knipsa dette fine bildet av gutta mine når vi var på tur en høstdag. Jeg har stort sett brukt Prima produkter på sida mi her. Stort sett alle ark, og dekor elementer kommer fra The Craftsman kolleksjonen. Man kan ikke lage en layout uten å ha på litt mixed media produkter. Har brukt Art Anthology Sorbet - Frost og Colorations fargene; Timeless, Outranges orange, warm og focus. 

Stjernene har jeg lagd med en Studio Calico stensil. den er bare så utrolig kul.. Digger den! Synes den gjorde at layouten ble litt mer magisk. Datoen er stemplet med et dato stempel fra American Crafts.


Jeg ble ganske fornøyd med denne altså, jeg må si det.. Jeg må nok scrappe dette bildet engang til, for gutta må ha hver sin layout.. :) Takk for at du stoppet innom meg!

My take on Prima's Palette this month. I love the colors in the palette, and I love this picture. I've mainly used prima products on this layout. I love that they have all you need to complete a layout. I've also used Art Anthology products on this (of course!) I've used Sorbet dimenstional Gel paint to make the stars with a stensil from Studio Calico and I've used Colorations mist; Timeless, Warm, Focus and Outrangous Orange. I was very pleased about how this came out! Thanks for stopping by. 

5 kommentarer:

-Aina- sa...

Sååå fin og magisk♥
Helt nydelig, og så koslig bilde

Unknown sa...

What a fabulous fall page!! Love it!

Cecilia sa...

Utrolig kul Yasmin! Lekre farger og tøff stil! >3

Arnlaug sa...

Denne var heilt nyyyydelig!!

Kirsty Vittetoe sa...

So very pretty!!