onsdag 28. november 2012

Foggy Challenge

Over på bloggen til 3rd eye så har de en utfordring gående som er å lage et "foggy" prosjekt. Fargene skal være grå og man må bruke stempler fra 3rd eye på prosjektet. Jeg fikk akkurat stemplene mine i posten for ikke mange dagene siden og da måtte jeg teste de ut.

Over at the 3rd eye blog they have a challenge witch is to make a "foggy" project. The colors as to be grey and you have to use stamps from 3rd eye. I just got my stamps in the post a couple of days ago and I just had to test them.

Jeg brukte stemplet "Carol" som jeg synes er ganske så søtt. Malte kjolen rosa med tattered rose distress ink og selve motivet er stemplet med Memento "London Fog". Snøkrystallen er stanset ut av en Sizzix dies og malt med crackle paint. Arkene er fra Glitz Design blokken "Yours Truly". Ellers har jeg brukt osteklut og en doily. 

I've used the stamp "Carol" from 3rd eye. She's so cute. I painted the dress pinkish with tattered rose distress ink and I stamped the angel with memento "London Fog". The Snowflake is a Sizzix die. I painted it with crackle paint. The papers I've used is from the Glitz Design collection "Yours Truly". I've also used cheesecloth and a doily. 

Denne utfordringen synes jeg var morsom å være med på.. Mulig jeg må lage en lo også. :) Takk for at du stoppet innom meg. 

I loved this challenge. I think I have to make a layout for this challeng too. Thanks for stopping by. 

5 kommentarer:

Merete/Scrappeguri sa...

Stilig! Herlig det stempelmotivet, fine detaljer og farger!
Merete

Drycha sa...

Your card is amazing!!! :D
Love these layers :)

Thank You so much for participating :)

Marianne/skorpionen sa...

Åhh...det var vel herlig da!! Elsker bruken av stempelet!! Det er så tøft!!
Gøy du ville være med på utfordringen vår!
Klem

justi sa...

Carol is fantastic :)) I love him/her so much. On your card it's look so beautiful.
Thank you for playing with us:)

Cathrines-creative sa...

Så utrolig masse lekkert du har laget siden sist jeg var inne og kikket....lekre kort og LO.... Ellers håper jeg du har det bra?
Klem