søndag 1. juli 2012

We Love London - Skissedilla 169

Tjohoo!! Jeg rakk å bli ferdig med denne ukens Skissedilla. Jeg er aaaalltid i siste liten og i dag er ingen endring på det i allefall.. Jeg har vært borte hele uken, så jeg føler meg ganske flink som har fått laget ferdig siden i dag. :)


Skissene hos Skissedilla er alltid super inspirerende og denne ukes skisse var helt herlig. Jeg digger når jeg kan se på en skisse og finne ut hva slages bilde jeg skal bruke med engang. Love it! :)
Dette er ukens skisse:


og her er mitt bidrag.. Jeg har slått sammen de to bildene til ett..


Arkene jeg har brukt er fra Pink Paislee og House of Three - Som det egentlig er Heidi Swapp som har laget. Jeg har pyntet med litt eldre Heidi Swapp pynt som Chipboard hjertene, plastfuglen,klokkene og remsene med bling. Ellers har jeg selvfølgelig hatt på Prima blomster og roser fra Papirdesign. Bildet er tatt like ved westminister i London. Denne turen jeg tok i Juni sammen med et vennepar av oss var min 4 gang i London.. Jeg planlegger allerede min 5te tur. Digger London! 


Takk for at du tittet innom meg! :)

This layout is made for Skissedillas Sketch nr 169. Love their sketches. I've used Pink Paislee paper and lots of prima flowers and old Heidi Swapp embellishments. This picture is taken of me and my hubby on the banks of Westminister in London. Love London. I've been there 4 times and I'm planning my fifth! Thanks for stopping by! :)

3 kommentarer:

Brit Sviggum sa...

Yasmin, denne var helt nydelig! Så utrolig mange flotte detaljer. Lekre farger, og kjempefint bilde. Tusen takk for deltakelsen. Brit

Torill sa...

Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min Yasmin!
Denne LOen var jo bare knall, da! Digger det papiret der!!
HÆRLIG!!

Tone K. sa...

Åhh....knalltøff side !! også så mange tøffe og stilige detaljer.
Flotte farger og flott bilde også !!!

God sommer/ferie :)