torsdag 5. juli 2012

Dylusions uker!

Vi har Dylusions uker på Bikuben Bloggen nå, og dette er mitt bidrag. Jeg har laget en inspirasjons layout!
Du kan også være med å leke med oss og hygge deg med Dylusions produkter. Vi har en konkurranse gående, sjekk ut detaljer her.


Jeg har mistet og kost meg med Dylusions ink spray på dette prosjektet. Jeg har brukt fargene Postbox red, Bubblegum pink og Crushed Grape.


Jeg startet med å spraye veldig nært på en liten flekk slik at arket fikk ekstra mye farge. Jeg titlet arket på høykant slik at den kunne renne nedover arket. Jeg tørket malingen med varmepistol og sprayet på fler malingsrander slik jeg ønsket de. Noen splatter her og der og jeg kunne begynne å ha på papir. Papiret jeg har valgt er et tosidig mønsterark fra Glitz.Glitz  har veldig masse tøffe papirer. Jeg har også brukt litt gammel emballasje som jeg malte med Gesso. Deretter var det bare å pynte. 


Jeg pyntet med papirdesign roser, Jenni bowlin sommerfugler, og pebbles fra American Crafts. Har også brukt en transparent klokke fra Heidi Swapp og punchet ut en sommerfugl med punchen fra Martha Stewart - Monarch butterfly. Jeg har også pyntet med en liten bling i midten av sommerfuglen. "Bestfriends together" er stemplet med et stempel fra Heidi Swapp. Dette stemplet er råstilig og har flere ord på det samme stemplet.

Takk for at du poppet innom meg. Det er fortsatt mulighet for å være med på bloggcandy'n min.. Fristen går ut i dag! :)

I've made this layout for Bikuben blogg. We are having Dylusions week this next two weeks and this is my inspiration layout. I've used the colors bubblegum pink, postbox red and crushed grape. I hope you like it. It's still possible to be apart of my blogcandy. Thanks for stopping by :)

6 kommentarer:

annes paperfun sa...

Ååå så stilig!!!
Herlig med "dråpene" som renner...
Me like ♥
Ha en fortsatt fin sommerkveld.
Klem..klem...

Marianne/skorpionen sa...

Så utrolig stilig denne var og det tekststempelet var stiiiilig!
Må sjekkes ut!
ha en flott kveld!

May Grethe sa...

Utrolig imponert av ALT du lager, denne var utrolig stilig :)

Klem fra May Grethe

Torill sa...

Stilig ! Rene Weidemannkunstverk dette ! Ser veldig gøy ut.

Torill

Jeanette sa...

Den ble kjempe fin :D Jeg fatter ikke at vi greide å tulle så mye på den bitte lille heis turen. LOL.

Unknown sa...

Utrolig stilig med dråpene som renner nedover, og lag på lag med ark og stæsj! Digger<3