tirsdag 29. mai 2012

My Girls - Poppydesign

Beklageligvis har det vært litt stille i bloggen her i det siste.. det er jeg veldig lei for altså, men det er vel mange som meg som har nyt noen dager i solen. I tillegg har vi hatt masse å gjøre i huset, og endelig føler jeg at vi har kommet litt i orden! Vi har til og med fått laget et blomsterbed på enden av huset. :) 

Jeg har kost meg med de herlige papirene til Poppydesign fra kolleksjonen "Romance" man får handlet seg på Panduro


Jeg fant dette herlige bilde av min forlover Fanny som også er min søster og min herlige kusine posere sammen! Det måtte bare scrappes. Det er ikke såå ofte jeg kan scrappe en rååååsa layout, så da kunne jeg ikke dy meg! :) 


Alle arkene på siden er fra "Romance" Kolleksjonen til Poppydesign. Jeg har brukt sirkler i forskjellige størrelser og krøllet de for å rette de ut igjen. Jeg satte de sammen til en passende komposisjon og limte de på! Har klemt inn noen doilies her og der samt gitt bakgrunnen en dæsj eller tre med dylusions - marble black ink. Tag'sen oppi hjørnet er fra tagsarket til  Poppydesign. Ellers har jeg pyntet med blomster fra Prima og Wild orchid Crafts. Bokstavene er Thickers. Den store herlige sommerfuglen midt på er fra BoBunny. 

Takk for at du svingte innom meg.. skal prøve å ikke la det bli så lenge til neste gang! :) 

Finally a new layout! It's been a busy couple of weeks with fixing house and enjoying some long lasted sunshine.. I've made this layout with only paper from Poppydesign and the "Romance" collection. I also used some thickers, prima flowers, wild orchid crafts flowers, doiles and Dylusions- Black Marble Spray ink. Thanks for stopping by!

8 kommentarer:

Marthe sa...

For en utrolig fin layout! :)

Anonym sa...

Så koselig bilde:-) Og kjempeflott layout. Gøy å se arkene bli brukt på en annen måte:-) You Go, PoppyGirl!!!!! Klem

-Aina- sa...

Denne var varm og så koslig.
Digger alle rundingen.
Og et nydelig bilde som kommer godt fram♥

Jeanette sa...

Kjempe flott LO. Likte fargene :) Jeg kan ikke huske at vi tok det bilde der engang jeg, LOL.

Marianne/skorpionen sa...

Denne er bare så utrolig stilig!! Så tøft med alle sirkelene! Og bildet er jo bare nydelig da ♥

Linda Brun sa...

Stilig med alle de rosa sirklene og de splattene på bakgrunnen ble kjempetøffe.
Takk for hyggelig besøk i bloggen min.

Cecilia sa...

For en lekker lo Yasmin! Bildet hoppet mot meg og designet var enkelt og rålekkert på en gang. For meg var prikken over i'en sommerfuglen, men alle detaljene var lekre. Gjentar meg selv her, men - love it!
Klem fra nsb regionstog et sted mellom Lysaker og Lillehammer. <3

Maria sa...

Flink du er Yasmin :) Utrolig lekker LO, man kan få til mye med de arkene. Elsker ideen med de utstansede rundingene!

Mange klemmer fra meg til deg <3