lørdag 21. april 2012

Smile - Skissedilla #159

Jeg er alltid ute i siste liten, men denne gangen har jeg faktisk timer igjen til fristen på Skissedilla's skisse nr 159 går ut! Yeeej me! :)


Jeg har kost meg med papirer fra Prima's "Songbird" Collection. Papirene er å varme i fargene å minner meg om vår og sommer. Skissen jeg har brukt ser slik ut:

Her er mitt bidrag: 


Jeg har faktsisk kastet en pose med te på bazzillen, og klipt arket "Songbird - Collage" i små biter. Deretter splattet jeg litt av Tattered Angels misten "Chocolate Chip", Etter at jeg limte på arkene stemplet jeg litt med tekst stemplet til Prima. Mitt nye favoritt stempel.


Nøkkelen er en gammel nøkkel Felix har funnet til meg. Jeg har knytt seambinding ribbon rundt nøkkelen. De små kryssene er resist canvas fra Prima jeg har farget med te, chocolate chip og valentine pink mist fra Tattered Angels. Tittel bokstavene er også fra samme Prima kolleksjon.


Har brukt diverse blomster fra Prima. Resist Canvasen er farget med te i forskjellig styrke. har puttet en wood button fra Songbird Kolleksjonen. Blomstene tilhører fairy belle kolleksjonen, men jeg synes de passet godt til disse fargene.

Ble egentlig ganske fornøyd med denne siden her. :) Takk for at du tittet innom meg! :)

A new try for Skissedilla's sketch this week. And this time I'm on time! LOL. I've used papers and embellishments from Prima's Collection "Songbird". I love the warm colors on these papers. I also used a key that my oldest son found for me. This is my youngst son. I'm actually quite happy with the outcome of this layout. Thanks for stopping by! :)

6 kommentarer:

Jeanette sa...

Dette var en super nydelig LO med flotte farger og herlig pyntet. Bilde var super nydelig. En virkelig flott LO :)

Marianne/skorpionen sa...

Så utrolig lekker og en herlig tolkning av skissen!
Digger tesplættene!

Jonna sa...

Så vakker denne var! Utrolig gjennomført i farger og nydelige detaljer.

lillesmor sa...

Denne var virkelig lekker og delikat!!

Maya sa...

Flott LO! Liker fargene som glir så godt i hverandre. Og de canvasblomstene er jo bare så fine!

Linda Brun sa...

En flott tolkning av skissen. Likte veldig godt fargene du har brukt, skikkelig gjennomført. Stilig med søm og tesplatter..
Takk for ditt bidrag til utfordringen vår.