tirsdag 3. april 2012

Finnabair style del 3

Siste del av mine opplevelser og det jeg lagde på kurs med Finnabair på scrapperally den 24 og 25 mars. :)Det siste kurset jeg var på het "Industrial Baroque" og jeg digget det!


På dette kurset hadde vi fokus på pynt på pynt, og det er helt i min stil å scrappe. Jeg elsker jo å stæsje og pynte så dette passet meg fint. Lag på lag med masse pynt.. kan det bli bedre?



Jeg scrappet bilde av meg selv. Liker dette bilde av meg ganske godt og det ble tatt på julaften et par år tilbake. :) Jeg må innrømme at jeg byttet bilde når jeg kom hjem fra kurset. Det er det samme bildet, men jeg printet ut et nytt.. Mest fordi jeg hadde fått på noe grønn glimmermist som hadde sugd seg inn i bildet og lagde en stygg limegrønn kant, som jeg ikke synes passet til i det hele tatt. Det gikk fint å lirke opp pynten og skli inn et nytt bilde.

Vi fikk utdelt ark fra 7dots Studio som Finnabair selv har designet. Har pyntet med masse knapper, metalldingser, trefigurer, et gammelt smykke.. ja generelt blomster. Har malt med gesso, har malt med medium og lagt på gull dabber som detaljer.


Jeg må si at jeg har fått et helt annet perspektiv på hva som man kan bruke på lo'er nå. Alt kan brukes og jeg ser muligheter i flere ting nå takket være Anna! :) Så tusen takk til henne for det! :) Jeg gleder meg til å virkelig sette i gang å teste noen av teknikkene hennes her hjemme.

Takk for at du tittet innom meg, og ha en riktig god påske!:)

This is the final part of my classes with Finnabair. This was the "Industrial Baroque" class where we made a layout with clustering of elements. I love embellishments and clustering so this was right up my alley. After these classes I have a new found love for found objects, mediums and paints. I have to thank Finnabair for that because she really opened my eyes into a new world. I can't wait to try all the things I learned from her and apply it here to my pages at home! :) Thanks for stopping by and have a happy easter! :)

6 kommentarer:

Linda's Dillerier sa...

Alldeles nydelig, har vært så heldig å få være med på kurs med denne damen i fjor høst, og i november blir det nye kurs. Hun er jo helt genial :-)

Jonna sa...

Nydelig! Lekkert pyntet, og allikevel med fin balanse (synes selv det er vanskelig...).

inger synnøve sa...

nydelig LO:) ser der er mange pyntemuligheter på en LO :):)

Eva Marie sa...

Fantastisk nydelig Lo ♥

mo9ca sa...

Alldeles nydelig!!

Jeanette sa...

Kjempe fin LO. Morro å se at du scrapper bilder av deg selv :) Håper du kommer med fler sånne :) <3