mandag 21. november 2011

Sommer layout..

I dag/kveld sitter jeg hjemme med sykt barn, kan man jo drømme seg tilbake til sommerferien.. Jeg hadde et sommerkurs på Bikuben for en god stund tilbake, og jeg tenkte å dele den ene layouten vi lagde der. :)


Jeg bruker stort sett bare hvit bazzill når jeg scrapper, da jeg synes det er mest årleit å scrappe på blanke ark på en måte. Mønsterearkene er fra Pink Paislee i serien Nantucket, som er en fantastisk herlig sommer serie. Jeg har brukt blomster fra Prima så klart, Flower market - Alla Prima, Tresure Rea Collection Emeral Sea og Parlor Petals - Tudor flowers. Alfabetet er også fra Prima mens bokstavene har jeg stanset ut med quickutz i kartong og deretter mistet de med tattered leather glimmermist. Kan ikke lage en eneste side ut noe mist på... Har også stemplet med stempelsettet til Pink Paislee som hører til serien Nantucket.


Ble passelig fornøyd med denne siden, har egentlig lagd likt til Collin slik at han også får sånn side, men det er vel her i kaoset et sted.. :s Det er ikke lett å pakke scrappesaker altså.. I hvertfall ikke et helt rom.. Jeg får jo så lyst til å leke med de.. Så mottoet mitt fremover blir en ekse om dagen! I såfall ligger jeg to ekser bak.. :S

Takk for at du tittet innom meg! :)

I made this for a summerlayout class I had in the beginning of fall at Bikuben. I've used mostely product from Pink Paislee and Prima on this Layout. I'm also In the middle of packing down my scrapbook room for our big move, and I keep falling behind on my new motto.. On box packed a day.. I'm now currently two boxes behind.. lol.. :)

Thanks for dropping by..

4 kommentarer:

Hege sa...

Flott LO!
Liker godt fargene du har brukt på denne, spesielt de gule og turkise blomstene.

Beatemor sa...

Herlig og sommerlig den var :-)

Jeanette sa...

Kjempe flott LO Yasmin. Du er bare super flink til å scrappe :) Kjempe glad i deg :)

TrineH sa...

Elsker denne LOen altså... herlige og sommerlige farger og man får sommerabstinenser :) *sukk*