torsdag 10. november 2011

Julekort!

Jeg har holdt 5 stappfulle julekort kurs i år for så mange herlige damer! Tenkte å dele med dere kortene vi lagde på kurs. :)

Jeg starter da med et av de siste kortene jeg hadde på kurs. Jeg liker å kalle det kortet "Vinternatt" da jeg tror om jeg ikke husker helt feil at stemplet til magnolia her heter vinternatt. :)


På dette kortet har jeg stemplet "Vinternatt" fra Magnolia med Vintage Photo Distress ink, malt med vannpensel slik at strekene sklir ut. Deretter hadde jeg liquid applique på og varmet opp dette med en varmepistol. Da får du en skikkelig kul og snø lignende effekt. Arkene jeg har brukt er Pion sin Stjârnhimmel og Papirdesign sin gullmønster.


Jeg har pyntet det hele med to snøkrystaller fra Maya Road med liquid applique og litt hyssing og en knapp. :) For ikke å glemme to søte juletrær fra magnolias siste dies kolleksjon. Jultre "Spruce.

Takk for at du tittet innom meg!:)


I made this card for one of my classes this christmas card season. I've used papers and stamps from nordic producers and I'm quite happy with the outcome! :)

Thanks for dropping by.. :)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Det er et eller annet med dette kortet som er så enkelt, men likevel helt fantastisk. Har fremdeles ikke fått somlet meg til å lage innsider på mitt, men det kommer vel etterhvert...

Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min om vintagekortet mitt, brukte vel i utgangspunktet staffelikortet fra shabby chic-kurset som mal, men det ble likevel helt annerledes... Gøy å prøve noe utenfor Magnolia-boblen jeg visstnok lever i, og da er det ekstra moro at folk liker det jeg lager!

annes paperfun sa...

Ååå så nydelig og stemningsfult julekort!
Så smart å male med litt vann i kantene på motivet...ble skikkelig fin effekt..skal jeg huske :o))
God helg.
klem Anne

Tonje sa...

Åh, så nydelig! Helt utrolig at noe så enkelt kan bli så stemningsfullt og flott! Hadde kurset ditt vært litt nærmere, så hadde jeg helt sikkert meldt meg på :-)

Sylvia sa...

Dette var såååå stilig og lekkert:-))
Mange flotte effekter som må prøves!!

Ha ei strålende helg.

Sylvia.

{ Kristina } sa...

Utrolig flott julekort! :)

-Aina- sa...

Rå lekkert julekort, og andre kort du viser fram her.♥
Gratulerer med kjærester i 10år♥
Vi hadde også det i sommer♥

Kos dere med farsdag

Jeanette sa...

NYDELIG kort.. skulle ønske jeg greide å lage kort med like "høy" kvalitet som det du min herlige kusine lager ;)