torsdag 27. januar 2011

4timer...

Om 4 timer går jeg ut av døra her og skal ta fatt på den 15timer lange turen over til Los Angeles og CHA messen! :) Jeg vet jeg skal i allefall være med på to ting når jeg er der i tillegg til å bestille varer og det er et Prima Kurs og en Pink Paislee make-n-take... Herre altså.. jeg kan nesten ikke vente.. De nye Prima og Pink Paislee tingene ser utrolig lekre ut og det skal bli så kult å få se de live om bare noen dager! :)

Her er et kort jeg lagde til en resteutfordring på et forum.. :)



Da drar jeg.. hihi...

Takk for at du tittet innom meg.. :)

Only 4 hours to I have to leave for the airport and the start of a 15hour long journey to Los Angeles and CHA! :) This is just a card I made for a change. Thanks for stopping by! :)

1 kommentar:

*marion* sa...

Så herlig å se du er i scrappedodus igjenn å hadde ikke gitt så rent lite for en tur på cha nei , ta masse bilder da å vær så snill å vis oss stor klem Marion