lørdag 1. mai 2010

National Scrapbooking Day

I dag er den store scrappe dagen i Usa i allefall.. og det har det vært for meg også. Om jeg ikke har scrappet så mye enda, har jeg tilbringt store deler av dagen på favoritt rommet mitt, altså scrapperommet. Med Collin i vippestolen og Felix på sin egen stol og "Timmy tid" på nett-tv så kunne mor kose seg med å scrappe en utfordring jeg fant i bloggen til Sasha Farina. Oppgaven var å lage en lo med mye "white space". Her er mitt bidrag:



Jeg har scrappet det siste magebildet som ble tatt før Collin kom til verden. Jeg har brukt litt Hambly, et ark fra K&company, et lace ark fra KI memories, Ja.. litt småtterier fra resteskuffen og noen prima flowers. Kan jo ikke lage lo uten å ha noe prima på.. hehe :)

Takk for at du titter innom! :)

Today has been a big scrapbook day at my house. Well I haven't scraped all that much, but I've spend the better part of this day in my scrapbook room. I made this layout to Sasha Farina's challange in her blog about creating a page with alot of white space. This how i did it.. :) I've used some hambly, K&company, KImemories and some bits and pieces from my drawer. And I can never make a layout with out putting some prima on it! :) Thanks for looking..

3 kommentarer:

Pia sa...

Nydelig LO!

HegeAL sa...

Nydelig, Yasmin. Sett du har vært på msn en dag her. Tiden min strekker så dårlig til for tiden. Håper på bedre tider til uka!

-klem-

*marion* sa...

Du er en kunstner vet du , utrolig fint bilde av deg , så bare digga eg hedderen vet du dere er en herlig gjeng , håper eg eg dag får treffe deg tror det blir storveis klem Marion