torsdag 11. mars 2010

Endelig to barns mamma!

Lille Collin kom til verden den 7. mars kl 0808 etter 20 timer med rier og slit.. Denne fødselen var klart verre enn første.. :(

Han veide 4350gr og 48,5cm lang. En liten plugg.. :) Vi koser oss hjemme nå og han er veldig snill.. Gråter lite, sover godt og er mammas lille engel! :) Føler meg veldig heldig at jeg har to flotte gutter! :)



The newest additon to the family came 7 of March at 08.08 in the morning. He is a little big boy with his 4350gr and 48,5 cm. :) He's a little angel! :)

16 kommentarer:

Grethebella sa...

Så hyggelig, gratulerer så masse.
Nydelig babygutt du har fått.
Håper det går bra med storebror :)
Kos dere masse.

Klem Grethe

Julie Allain sa...

awww congratulations he is absolutely beautiful xx

Kristine sa...

Gratulerer så mye, nydelig gutt du har fått!

Carrin sa...

Gratulere så masse!!!
Nydelig liten plugg ;)

Vibeke sa...

Så grom da!!

Gratulerer så mye:)

Min hobbyverden sa...

Gratulerer så mye med gutten!
Godt at det kommer et lite mirakel etter slitet...

Klem fra Ane Lene

Synnøve sa...

Hei!
Gratulerer så mye med lillegutt! Han er kjempesøt, ikke vanskelig å se likheten med storebror.
Kos deg, dagene går fort! Gutten min blir 13 i dag, hvor ble den lille gutten av?
Klem fra Synnøve

Catrine sa...

Gratulerer så mye med den vakre lille gutten! :)
Kos dere masse og nyt den herlige babytiden sammen! :)

lillesmor sa...

Gratulerer så mye med flott og velskapt gutt! Nyt den herlige og magiske tiden!!

Elisabeth Helland sa...

gratulere med en herlig liten skatt......og gratulere til resten av familien også...

snupski sa...

Gratulerer med vel overstått bragd og med en flott sønn til. Du er virkelig velsignet. Håper dere koser dere og har en fin barseltid framover.

Klem Siv Anita

Jorunns Fredfylte Boble sa...

Gratulerer så mye med et nytt lite gull! Han ser kjempesøt ut <3

Wenche sa...

ydelig gutt, gratulerer så mye :-)

-Aina- sa...

Å gosj for en liten nydelig prins du har fått!
Blir baby syk av sånne små nydelige skatter.

Klem Aina

*marion* sa...

Så nydelig å gratulerer så masse , ligger en godbit til deg i bloggen min klem Marion

Christina sa...

Jeg har noe til deg i bloggen min