fredag 1. mai 2009

Paintables

På onsdag var jeg så heldig å få lov til å være med på kurs med Primadonnaen Tracie Hudson. Og jeg er så glad for at jeg fikk være med på det!! :) Vi farget paintables fra prima med akvarellblyanter og malte over etterpå. Det var virkelig noe som passet meg. Jeg er ikke noe flink til å male i det hele tatt, så dette funket bra selv for meg. I går satt jeg å puslet med denne siden som jeg farget og malte med egene akvarell blyanter hjemme. Ble så ivrig at jeg var ikke ferdig før kl 03 i natt.. hihi.. jeg holder jo fortsatt på med bryllupsalbum til mamma som giftet seg for 3år siden nå.. dååne.. flaut vettu.. Denne her skal i albumet hennes. Jeg var litt usikker på tittelen, for det er jo jeg som har lagd den. Men jeg innbiller meg at de sier det til hverandre på bildet.. så da får det bare være den tittelen... Er vanskelig å finne på titler til bilder som ikke egentlig er dine.. :)



Skal vise frem den jeg lagde på kurset med tracie senere.. Den trenger litt fler fin justeringer.. :)

TFL

4 kommentarer:

Carrin sa...

Oh....så flott denne var!

Catrine sa...

Den ble nydelig! Og ja - det er moro å bruke akvarellblyanter!
Ønsker deg en flott helg! :)

Gro aka emrille sa...

Så nydelig denne er!
Skjønner nå at jeg bare MÅ få kjøpt meg noen sånne ark:)

Lambi sa...

Wow,såå nydelig farget og malt...bør prøve meg mer på disse akvarellblyantene jeg oxo skjønner jeg...er nemlig heller ingen maler. Men dette ble jo kjempe lekkert da! Kjempe fin LO! Og takk for hyggelig hilsen i bloggen min også! :)