søndag 15. mars 2009

Happy together...

Jeg er en elendig blogger.. det innrømmer jeg.. Men nå har jeg endelig noe nytt å vise fram da. Vi har drevet litt med bryllupet i det siste, og nå er det invitasjoner som står for turen. Uten dem blir det lissom ikke noe bryllup. vi fikk søstern til å hjelpe oss litt med å ta bildene. Egentlig så ville jeg til fotograf, men det fikk vi ikke til.. mest fordi Krikke ikke er hjemme mer enn annenhver uke.. Av 140stk fikk vi 3 brukbare bilder.. *dåååne* jada...

Jeg lagde denne siden av endel av de nye varene vi har fått inn på jobben. Jeg digger jo nyheter og er først oppi esken. Er julaften for meg hver dag på jobb.. *lol*



Jeg synes dette bildet viser ganske godt hvor lykkelig jeg er sammen med Krikke. Han er virkelig mannen i mitt liv. Elsker han over alt! :)

Her er en liten liste over tingene jeg har brukt:

Masse bazzill
fiesta flower
bling
blonde
prima got flowers
brads
clear cuts fra LYB
mønsterark fra dream street papers
stempel fra 7gypsies

Takk for at du svingte innom min ellers så lite brukte blogg.. jeg prøver å skjerpe meg.. men det er jammen meg ikke lett! :)

Ha en fin helg! :)

9 kommentarer:

Hege sa...

Nydelig! Utrolig lekre farger du har brukt. Fint med de sverta kantene på papirene og fint bilde.

_Kine sa...

Så søte dere er sammen :D Kjempefin layout også, ser du har kost deg litt med Prima ;)

Nina sa...

Du lager altså bare de flotteste LOer, Yasmin.

lillesmor sa...

Kjempeflott bilde da!! - og ja, du ser veldig lykkelig ut!!!
Veldig flott lo, med herlig bruk av farger

Jorunns Fredfylte Boble sa...

Du har helt rett, det bildet var kjempefint og det lyser kjærlighet av dere begge! :D LO'en var nydelig, en super kjærlighetserklæring til mannen i ditt liv!

HegeAL sa...

ÅÅÅ digger digger det bildet av dere!!
Og for en nydelig LO!! Flink du, vennen!

Aka sa...

Hva man ikke kommer over....
Fantastisk!!!!! Kjempeflott bilde! Som på invitasjonen ... ;)

Maya sa...

Nydelig side og nydelig bilde!!!!!

Håper du koser deg på tur :-)

Elisabeth Helland sa...

var et flott bilde og en herlig LO dette her jo......ha en fin fin dag