torsdag 25. september 2008

Oppgave 5..

Oppgave 5 i stafetten var en skisse oppgave, og jeg fikk i oppdrag å scrappen skisse laget av sommer på scrapping.no  :) Jeg holder på med et bryllups album til Mammaen min.. og det har jeg gjort sånn til å fra i 2år nå.. *dåååner* litt av meg selv for at jeg ikke bare får ræva i gir å scrapper det ferdig.. *lol* Men som jeg sier til mamma.. "man kan ikke haste kvalitet og kreativitet" de henger på en måte litt sammen. 

Dette bilde brukte de i allefall til takkekortet sitt. Tenkte det var en lur idè å ha det i album i allefall.. Er ferdig med 10 sider så nå er det bare 10 igjen... *dååne bittelitt til*

Har brukt ark fra 7 gypsies her, litt rubons og tags, bånd og blomster og litt halvperler.. :) Takk for at du tittet! :)

1 kommentar:

Nina sa...

Rett og slett kjempe stilig !!!!! Ha en flott helg *klem*