onsdag 24. september 2008

Masse kurs og scrapperier...

Oktober blir en super måned for meg sånn kurs og scrappemessig! :D Jeg skal være med da Carolyn Peeler fra Melissa Frances kommer til Bikuben. Skal jobbe litt i butikken og seff være med på kurs på kvelden :D Blir kjempe spennende og jeg gleder meg masse! :D 

Ikke nok med det, så skal jeg på åpningshelgen til Papir I Hjertet i Skien den 30okt til 2 nov sammen med Lula og HegeAL. Det gleder jeg meg masse til! Skal bli så kult å være med på kurs og kose meg med scrapping hele helgen. Litt kjipt er det å reise fra sambo som nettopp da har kommet hjem fra jobben.. men jeg håper det går greit alikevel! :D Kjipt å reise fra Felix også, men jeg tror vi har godt av å ikke henge i armene til hverandre hele tiden. Han er jo bare sammen med meg når Kristian er borte i 2 uker... 

Uansett... dette blir en super og jeg er helt sikker på at det også blir en sinnsykt lærerik måned! :D

Ingen kommentarer: